neděle 15. března 2015

Fotky / Co nosím v tašce?

Takže, ehm ahoj.
Samozřejmě bych Vás asi měla pozdravit,ne?!
Takže si asi každý dokáže představit, jak vypadá kabelka nebo prostě taška, s kterou chodíte do města.
+
Tenhle článek nevěsím jen proto, že tenhle ,, tag "  už prostě všichni udělali.  Ne. Dělám to hlavně proto,  že mě to přijde jako dobrý nápad a dost lidi se na to často ptá.
Co používáš?  Jak se jmenuje ta tvoje nová kabelka?  Co to je za značku? Atd...  SNAD Vy víte.
Já jsem takový strašný knihomol,ale opravdu,jsem.  Někdy jsi beru s sebou klidně i dvě knihy a časopis k tomu,takže se moc nedivte.  :-D
Mobil tady nemám,  fotky jsem jím totiž fotila.  :-)



V malé taštičce nosím makeup.




3 komentáře:

  1. Já taky používám ten lesk od Umy. Je skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jestli se ti objevily ty předchozí komentáře (nějak mi to blbne) takže to napíšu ještě jednou. Mám ten stejný pudr! :D Což není nijak podstatné. :D Chtěla jsem ti napsat, že si na blogu přepíšu tvou adresu a že tenhle blog vypadá fajnově. :3 :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju Ti moc za Tvůj komentář!